No.ItemAddedHits
B^/876.China Bans Time Travel !!!
For all you Quantum Leapers, Back to the Futurists, Time Cops, Terminators, 7 Day'ers, Dan Burish Fans, John Titor Followers, What the Bleepers, Time Tunnel Boomers, Quantum Physics Parallel Dimensions Physicists, you know who you are. China has different ideas...
2011-04-16 13:01:57584
B^/877.Just Knitting and Making Friends
Yup, that's what I'm doing, knitting and making friends.
2011-04-16 00:14:38587
B^/878.German TV Report Captures "UFO" at Fukishima Nuclear Power Plant
Observing? Helping? UFO shows up a about 55 seconds.
2011-04-15 12:23:07492
B^|879.Japan Tsunami Video's By Those Who Were There March 11. 2011
Better than the News Channel's loops. The Tsunami as it happens, filmed by some brave souls...with much better perspectives and scope. Then the world rises to the occasion and starts creating videos of prayers for Japan. The Prayers can reach must faster than the physical help. Thank You "You Tube."
2011-03-27 16:16:03530
B^J880.Two Dogs Dining
Your Daily QT. There just haven't been enough of these lately. Hmmmm
2011-03-26 15:54:17646
B^\881.OMG! Death Penalty for Miscarriages! Really! Really!
So this lawmaker in Georgia, wants to put 500,000 more women in jail! How does someone like this get elected? What if it was his wife, daughter, sister? Hey Franklin, do your research first! "More than 500,000 pregnancies each year end in miscarriage (occurring during the first 20 weeks)...miscarriages are a very common occurrence. Sources vary, but many estimate that approximately 1 in 4 pregnancies end in miscarriage; and some estimates are as high as 1 in 3." Source: http://www.hopexchange.com/Statistics.htm
2011-03-26 15:37:21639
B^|882.Darth Vader has invaded Earth - Run, Run
Well maybe not invaded just yet, however, it looks like he's certainly trying different disguises...
2011-03-25 14:17:13976
B^|883.Badmittion is so much better with Light Sabers!
I gotta agree here too! "Star Wars just makes everything better..." Again quote found at www.i-am-bored.com
2011-03-25 14:09:35539
B^{}884.Attention All Alien Life Forms of Higher Intelligence - Get Out Now!
Well, I gotta agree with the assessment of this video: "When aliens invade our planet, they`ll see this video, look at each other in wonder and leave for higher smarter life." Comment found at www.i-am-bored.com
2011-03-25 13:56:31678
B^|885.Death by Moving Bike Ramp
Things that may you go Hmmmm. There are no words. There just are no words.
2011-03-25 13:28:41637
B^/886.This is why we can't get along...
Makes you want to join right up doesn't it? It is not about the ground or location. It's a metaphor. We are all sacred ground. If we treated each other like we were all sacred it would certainly be a different world. TCoF
2011-03-25 13:24:20561
B^/887.Is There Something We Are NOT Being Told?
Well, I guess they gotta stay somewhere when they visit
2011-03-06 13:06:38602
B^/888.What if Cats had thumbs?
Well, it's only a matter of time before they take over....
2011-03-06 12:50:46584
B^O889.UFOs in the UK: Britain's Actual 'X-Files' Released
For the next month these X-Files are freely available at: http://ufos.nationalarchives.gov.uk/
2011-03-05 13:36:51786
B^/890.Charlie Sheen makes a very profound observation.
It's scary how right he is...
2011-03-04 22:54:35657
B^/891.Best Use of a Snow Man
Now that's the way it's done, Winter 2011.
2011-03-04 22:25:50611
B^J892.For all you Engineers and Physicists and those who get Quantum Physics
Hmmm! The coffee break room is such a conundrum these days
2011-03-03 13:05:54849
B^J893.This is how the Boomers did it
Hey I still have mine, do you? How do you recycle these things anyway?
2011-03-02 14:40:34653
B^|894.Wanna Take A Ride
How they do it in Chile, South America...
2011-03-02 14:14:06657
B^{}895.Monkey in Draagg
I'm not sure what to think about this. Entertainment, Cute, Weird? We show you, you decide...
2011-02-09 14:35:42842
B^O896.CPR for Yourself!!!
Cough every 2 seconds till help arrives...read the details>>>
2011-02-06 14:14:37678
B^{}897.3 different videos synchronized showing UFO on Jan, 28, 2011 over Jerusalem
Keep watching, keep watching - EE gads, what can do that?
2011-02-03 02:45:36690
B^|898.Dueling Cellos to Michael Jackson's "Smooth Criminal"
Good to know the "arts" are still appreciated in schools in other countries.
2011-01-23 14:26:32576
B^O899.Islam Honor Beatings...Yeah, that will get your wife to love you more
Who gets to beat the husband when he is an a__hole? Seriously people, this is antequated thinking. Why do we allow the 1,400 yr old psychology apply today. Hey Christians, your psychology is over 2,000 yr old, and it did not come from Jesus. Paul really messed that up. While we are at it; It's about damn time Jesus came off the cross. He's been up there for over 2000 years. What about that he lived, and tried to get through to the mind a new, no guilt philosophy. You can't be pointing your finger at someone else when your own mind and behavior aren't clean. WE ALL NEED TO GROW UP AND CAUSE NO HARM TO ANYONE! TCoF
2010-11-19 14:53:11608
B^J900.Soldiers Just Wanna Have Fun
For all they are doing, they need a fun break now and then.
2010-11-15 04:05:11776