No.ItemAddedHits
B^/276.More Lies We Have Been Programmed to Believe
I knew this from a show I saw on Oprah years ago. Well now someone found this. Man oh, man this has been one interesting day of revelations - Is that a significant metaphor on the MLK Fed Holiday? I just follow the dominoe
2014-01-20 16:44:39271
B^/277.This Virtual USA President Gets It
How can anyone disagree?
2014-01-20 16:24:02264
5||278.Confirmed - US Govn't perpetrating war on it's own people
We're gonna need more than Night Vision Goggles and Pitchforks!!!
2014-01-20 15:29:17113
5||279.These Space Aliens are Eating Your Children
OMG!! OMG!! All of this world wide violence explained. Time to get out your Night Vision Goggles and Pitch Forks. Explains why so many children go missing. Time to face this folks. A true human could not be involved in such diabolical events.
2014-01-20 14:46:40172
5||280.Edward Snowden Leaked Documents about US Gov't Controlled by Tall White Aliens
Talk about timing of discovery. And I had heard that these Tall Whites were so nice. Hmmmm "calls for the creation of a global electronic surveillance system meant to hide all true information about their presence here on earth...the ‘final phase’ of their end plan for total assimilation and world rule.”
2014-01-20 14:09:37155
B^/281.U.S. is secretly run by Nazi space aliens
"Iranian news agency says." I'm kinda on board with this. As much as our government lies to us, and uses unfettered nincompoops to administer justice. Makes sense to me.
2014-01-20 13:34:51277
5||282.89% Now Believe 9/11 was an inside job!!! Yea
"Senior Legal Counsel, John Farmer, who states, “there was an agreement not to tell the truth.”
2014-01-20 13:05:47181
B^v283.Flu Shot Lies
"vaccines admittedly contain mercury, MSG, formaldehyde and aluminum, all potent neurotoxic chemicals or heavy metals."
2014-01-19 16:49:55418
B^)284.26 Moments in 2013 that proves people are GREAT
World Governments would have us believe we hate each other. Soooo not true. We need a world wide revolution. We are sooo much better that our governments constant warring. To those who chose to stand up or help out and to those who share those pictures. Many thanks.
2014-01-12 15:29:19559
B^/285.Remember When Alcohol was NOT on the Daily Talk Shows?
Jon Stewart's excellent expose' on the attitude change towards alcohol - could that be because it is so profitable? The problem with MJ is that it is so in expensive and is therapeutically viable treatment. Soooo, I'm guessing it is Big Pharma that doesn't want...and behind the MJ bashing.
2014-01-11 16:00:54250
B^/286.The King of Fingers
Go get your favorite Pizza, and get your fingers out. Ready. Set. Go.
2014-01-11 15:11:23269
5||287.Court System Exposed - There is a Hidden Agenda
And most of you don't know about this Hidden Agenda. Busting open the truth about Law, Religion and Science.
2014-01-07 18:08:27197
B^{}288.ISON may be something else.
Watch and consider...
2014-01-05 14:13:11249
B^O289.Police Officer Asks if he was Smoking
Then claims he was loitering. The Officer caused the loitering due to - I gotta say it - STUPID QUESTIONS. What has happened to out Police Officers? I think it is just a ploy to steal our hard earned $$. For absolutely no legitimate reason.
2014-01-04 18:17:37354
B^|290.Russel Brand politely nails how Piers Morgan operates
I recommend viewing Russell Brand's "Messiah Complex." Not posting it here because it uses derogatory language - it is a brilliant expose on how language is utilized to manipulate....
2014-01-04 12:03:56224
B^O291.Huge Dump of Monsanto Stock due to GMO contamination
Well it is about damn time. Greed proliferates until it is not longer profitable.
2013-12-28 15:33:20446
B^/292.The Random Number Generator
Used by NSA and others, explained. Well this would take more indepth study - I not that interested - however, you may be, so here is the beginning of how it works.
2013-12-23 18:21:44250
B^J293.Mr. Bean at the 2012 Olympics Opening Ceremony
Hey, I missed this....
2013-12-22 13:43:00404
B^)294.Tis the Season for Decorating with Lights
These are homes you will not see unless you live there.
2013-12-22 12:29:24381
B^|295.And Now for your Christmas Light Show
Use full screen and turn up those speakers.
2013-12-21 17:46:24263
B^J296.What does the Fox, Cat, Dog, Fish Say in 2013
and the Sock, Mom, Dad, girlfiend and more say?
2013-12-21 15:36:10421
B^{}297.Get your very own Apocalypse Truck
From Russia - with love, well with something anyway.
2013-12-21 14:41:29270
B^O298.Whoa! Court Rules - Not Illegal to Falsify News
What? What? What? Monsanto owns Fox News - Controls what Fox News tells us about Monsanto...
2013-12-21 14:37:56367
B^)299.Need a Charity to Support ?
This one looks worthwhile.
2013-12-21 14:09:44398
[:]^[]300.Listen Up Gov't - This is what We Need For Christmas
Stop lying to us. Stop spying on us. Get a life of your own.
2013-12-21 14:00:37253